Домашні завдання для 2-А, 2-Б
клас. Вчителі: Іщук О.А., Ляшук Н.М.
№
|
Дата
|
Назва предмету
|
Завдання
|
1.
|
30.01.
|
Українська мова
Математика
|
1.Знати:
а) службові слова (в, а, під, через, над, і, й, але та
ін.)
не є членами речення;
б) до них не можна поставити запитання;
в) вони служать для зв’язку
слів у реченні.
2. Вправа 46 – 47
- Прочитайте казку. Чим Місяць
допоміг зайчику?
Визначте зачин і кінцівку.
- Випишіть з тексту спонукальні
речення.
- На с. 25 спишіть
словосполучення, вставляючи замість
крапок службові слова.
3. Вивчити правило, що таке прийменники.
4. Вправа 48
- Виконати 1, 2 завдання.
5. Домашнє завдання
Вправа 49, завдання 1, 2.
1. №568
- Записати вирази, пригадати, що сума - результат дії додавання, а різниця – віднімання.
2. Приклади №570 виконати письмово.
3. Задача 569 виконати усно
4. Задачі 571, 572 скласти і розв’язати за таблицями.
5. Домашнє завдання
№ 574 – скласти і розв’язати,
як дві окремі задачі.
№ 575 – записати у вигляді прикладів.
|
|
31.01.
|
Читання
Математика
Українська мова
|
1. Прочитати і проаналізувати вірші на с. 27 – 29 Марійки Підгірянки
«Розмова про сонце», Т.Коломієць «Вітрисько», В.Лучук «Жолудь».
1. Приклади №576, №577, №578.
2. Задачу 579 спочатку прочитати,
записати скорочено,
а потім розв’язати.
3. Домашнє завдання
Задача 581- на зустрічний рух.
№ 582
1.Знати:
Спільна частина
споріднених слів називається коренем.
Спільнокореневі
слова
мають однаковий корінь.
2. Вправа 50.
- Записати слова, визначити у
них корінь за зразком.
3. Вправа 51.
- Виписати спільнокореневі слова, позначаючи корінь за
зразком.
4. Вправи 52, 53, 54. Визначити спільнокореневі слова, позначити дужкою
корінь.
5. Домашнє завдання
Вправа 55, завдання 1, 2 –
письмово, 3- усно.
|
|
01.02
|
Читання
Математика
Українська мова
|
1. Виразно читати вірші в особах на с. 30-32. Є.Гуцало «Без дороги ходить
дощ», П.Ребро «Суперечка», А.Костецький «Найкраща іграшка», С. Воскрекасенко
«Внучка».
1. Знати:
Додавання однакових доданків
називається
множенням.
2. № 583 – усно
3. № 584, №585 – виконати за зразком.
4. №586.
5. № 587 – записати як звичайні приклади
6. Задача 588 – розв’язати будь-яким способом.
7. Домашнє завдання
№ 589 – приклад.
Задача № 590.
1. Вправа 56, завдання 1,2,4 –
усно, 3- письмово.
2.
Вправа 57
3. Вправа 58, уважно прочитати
міркування і виконати
за зразком.
4. Вправа 59
5. Домашнє завдання
Вправа 60 (1,2,3)
|
Продовження
№
|
Дата
|
Назва предмету
|
Завдання
|
1.
2.
3.
4.
|
02.02.
03.02
|
Читання
Українська мова
Я і Україна
Математика
|
1. Виразно читати вірші на с. 33-34. М.Сингаївський «Що воно за диво?»,
П.Мовчан «Сіяв шпак», А.Григорук «Переплутанка»
1. Вивчити правило на с. 26
2. Вправа 61, завдання 1, 2 - письмово.
3. Вправа 62, виконати за зразком.
1. С.72-73- прочитати статті, розуміти прочитане, вчитися ввічливо
поводитись серед людей (у школі, в магазині, автобусі та інших громадських
місцях)
1. № 591, № 592
2. № 594 – вивчити, як називаються числа
при множенні
|
|