ТЕМА: Діагностування навчальних досягнень учнів та моніторинг якості географічної та економічної освіти Ми помиляємося лише двічі: коли оцінюємо себе й коли оцінуємо інших. Л. Балцан Теоретичний блок Технологія опрацювання: обговорення проблеми в загальному колі 1. Як розуміють терміни «діагностика», «контроль», «моніторинг» у педагогічній літературі. 2. Функції контролю навчальних досягнень. 3. Класифікації видів опитування та контролю. Переваги та недоліки. 4. Поточне оцінювання навчальних досягнень учнів та моніторинг навчальних досягнень учнів з географії та економіки. 5. Організація контрольно-корекційного етапу на уроці. 6. Кваліметричні моделі та прикладні методики в системі моніторингу. Практикум 1. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення вимірювань навчальних досягнень учнів. 2. Використання тестових технологій, внутрішніх та зовнішніх стандартизованих іспитів для поточного та підсумкового вимірювання навчальних досягнень. 3. З практики підготовки учнів до ЗНО. Обмін досвідом. Очікувані результати: • Чітко розрізняти поняття «діагностування», «моніторинг» та «контроль», знати різні класифікації контролю. • Обгрунтувати теоретичні засади оцінювання за 12-бальною шкалою та чотирма рівнями складності. • Накреслити шляхи раціональної організації контрольного-корекційного етапу уроку. • Грамотно на практиці складати (або обирати із запропонованих) завдання за чотирма рівнями складності. • Здійснювати моніторинг якості освіти. • Складати кваліметричні моделі оцінювання. Література 1. КАБІНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА вiд 25 серпня 2004 р. N 1095 Деякi питання запровадження зовнiшнього незалежного оцiнювання та монiторингу якостi освiти ( Iз змiнами, внесеними згiдно з Постановою КМ N 1312 вiд 31.12.2005 ) 2. Костенко В. Модульно-розпізнавальне навчання: від управління до машинного забезпечення // Рідна школа -липень 2000-С. 17-23 3. Вісник ТІМО. 2006-2007 рр. 4. Тарасюк Л.В. СИСТЕМА ВІДСЛІДКОВУВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ В ЗНЗ. http://www.ipit.kiev.ua/konf5_20_03_2007/dop_25.htm 5. www.ukrtest.org
|