П`ятниця
10.01.2025, 10:24
Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа
I-III ст. №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства
| RSS
Головна Каталог статей
Меню сайту

Погода

Сальвадор Далі

Статистика

Головна » Статті » Розробки уроків

План роботи методичного об'єднання вчителів географії та економіки, січень 2008р.
ТЕМА: Діагностування навчальних досягнень учнів та моніторинг якості географічної та економічної освіти
Ми помиляємося лише двічі:
коли оцінюємо себе й коли оцінуємо інших.
Л. Балцан

Теоретичний блок
Технологія опрацювання: обговорення проблеми в загальному колі

1. Як розуміють терміни «діагностика», «контроль», «моніторинг» у педагогічній літературі.
2. Функції контролю навчальних досягнень.
3. Класифікації видів опитування та контролю. Переваги та недоліки.
4. Поточне оцінювання навчальних досягнень учнів та моніторинг навчальних досягнень учнів з географії та економіки.
5. Організація контрольно-корекційного етапу на уроці.
6. Кваліметричні моделі та прикладні методики в системі моніторингу.
Практикум
1. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення вимірювань навчальних досягнень учнів.
2. Використання тестових технологій, внутрішніх та зовнішніх стандартизованих іспитів для поточного та підсумкового вимірювання навчальних досягнень.
3. З практики підготовки учнів до ЗНО. Обмін досвідом.
Очікувані результати:
• Чітко розрізняти поняття «діагностування», «моніторинг» та «контроль», знати різні класифікації контролю.
• Обгрунтувати теоретичні засади оцінювання за 12-бальною шкалою та чотирма рівнями складності.
• Накреслити шляхи раціональної організації контрольного-корекційного етапу уроку.
• Грамотно на практиці складати (або обирати із запропонованих) завдання за чотирма рівнями складності.
• Здійснювати моніторинг якості освіти.
• Складати кваліметричні моделі оцінювання.
Література
1. КАБІНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА вiд 25 серпня 2004 р. N 1095 Деякi питання запровадження зовнiшнього незалежного оцiнювання та монiторингу якостi освiти ( Iз змiнами, внесеними згiдно з Постановою КМ N 1312 вiд 31.12.2005 )
2. Костенко В. Модульно-розпізнавальне навчання: від управління до машинного забезпечення // Рідна школа -липень 2000-С. 17-23
3. Вісник ТІМО. 2006-2007 рр.
4. Тарасюк Л.В. СИСТЕМА ВІДСЛІДКОВУВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ В ЗНЗ. http://www.ipit.kiev.ua/konf5_20_03_2007/dop_25.htm
5. www.ukrtest.org

Категорія: Розробки уроків | Додав: irina-mix (11.03.2009)
Переглядів: 1502 | Рейтинг: 0.0/0 |
Форма входу

Офіційна адреса

м.Шепетівка
Хмельницька область,
30400, вул.Героїв Небесної Сотні,34,
тел.038-40-58-126
e-mail:szosh2@i.ua


Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz